• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Dagelijks Bereikt Audio Bijna 11 Miljoen Nederlanders

radioDagelijks worden meer dan zeven op de tien Nederlanders bereikt via audio, wat neerkomt op bijna 11 miljoen personen. Live radio blijft de meest populaire vorm van audio, met 66 procent van de totale luistertijd.

Op de tweede plaats komen online muziekdiensten met een aandeel van 24 procent. Luisteren via YouTube (3,5%) en naar podcasts (3%) zijn relatief minder populair, volgens de cijfers van de NMO AudioMonitor 2024.

Muziekdiensten hebben de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt en bereiken dagelijks gemiddeld 25 procent van de Nederlanders. Deze toename lijkt ten koste te gaan van het luisteren naar eigen muziek, zoals Cd’s en Mp3’s.

Spotify is de meest gebruikte muziekdienst in Nederland, met 56 procent van de respondenten die aangeven er gebruik van te maken. Van deze gebruikers maakt 68 procent gebruik van de betaalde versie, die geen advertenties bevat.

Uitgesteld luisteren naar radioprogramma’s en podcasts heeft een gemiddeld dagbereik van 5 procent, wat een verdubbeling is ten opzichte van 2019. Het luisteren via YouTube is echter afgenomen, van 9 procent naar gemiddeld 5 procent per dag.

EVEN DIE LEKKERE OUDE RADIO NOG AAN ...