• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Nieuws van Nederland


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/sites/web/couturekrantnl/subsites/couturekrant.nl/components/com_content/models/articles.php on line 587

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/sites/web/couturekrantnl/subsites/couturekrant.nl/modules/mod_articles_category/helper.php on line 250

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

NIQ en World Data Lab onthullen rapport ‘Spend Z’

trainenCHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ (NIQ) en World Data Lab (WDL) hebben een rapport uitgebracht over Generatie Z, naar verwachting de grootste en rijkste generatie in de geschiedenis. Wat zijn de belangrijkste inzichten over Gen Z?  in de eerste plaats is het  een grote en rijke generatie: Gen Z (geboren tussen 1997 en 2012) maakt 25% (2 miljard) van de wereldbevolking uit. Hun bestedingsvermogen zal tegen 2030 groeien tot $12 biljoen USD.

Gen Z waardeert authentieke relaties met influencers en merken. 'Trouw zijn aan jezelf' is hun belangrijkste succescriterium. Erbij horen, eigenwaarde en een sterk identiteitsgevoel zijn ook cruciaal, vaak gekoppeld aan sociale doelen en activisme. Ze dwalen graag onderzoekend door stenen winkels. Gen Z doet bijna 50% van hun aankopen in fysieke winkels, meer dan eerdere generaties. Ze beginnen hun winkeltraject vaak online en laten zich sterk beïnvloeden door online beoordelingen en sociale media.

Hun koopkracht is overweldigend. Gen Z zal in veel regio's de hoogste consumentenbestedingsklasse worden en in 2030 30% van de wereldwijde beroepsbevolking uitmaken. Noord-Amerika, Europa en APAC zullen de meerderheid van de consumptie domineren, met een groeiend belang voor APAC. Ze hebben een aanzienlijk aandeel in de uitgaven in regio's zoals Sub-Sahara Afrika, het Midden-Oosten, Noord-Afrika, en LATAM.

Hun dagen draaien om gezondheid en welzijn. Gen Z is gezondheidsbewust en duurzaamheidsgericht. Gezondheidscategorieën en alcohol/dranken worden het allermeest gekocht. 81% van de TikTok-verkopen zal naar verwachting uit gezondheid en schoonheid komen. Meer dan 50% van Gen Z heeft een fitness- of oefenapp gebruikt, en 17% heeft een fitnessband gebruikt.

Technologie is superbelangrijk. Online beoordelingen zijn cruciaal voor Gen Z bij het winkelen. 53% doet aankopen via sociale media of livestreamplatforms. Tijdens fysiek winkelen gebruikt 26% hun telefoon voor beslissingen, meer dan eerdere generaties.

Volgens NIQ en WDL zal Gen Z later minder kinderen krijgen maar een ongekende koopkracht hebben, vooral in gezondheid en welzijn. Investeren in Gen Z vandaag zal in de toekomst vruchten afwerpen.

TRAINEN, TIK-TOKKEN, WINKELEN EN GEZOND ETEN VINDT GEN Z SUPERLEUK ...  HET IK-GEVOEL IS NIET ONDERZOCHT MAAR GEN Z IS HEEL SOCIAAL IN DE EIGEN BUBBEL EN VAAK DEPRESSIEF MAAR OOK BEREID UITDAGINGEN AAN TE GAAN ...