Harper's Bazaar Business Club introduceert online platform
Op Internationale Vrouwendag 2024 zet de Harper's Bazaar Business Club een nieuwe mijlpaal met de lancering van een exclusief community platform en mobiele app. Als toonaangevende community voor ambitieuze vrouwen met inhoud en stijl heeft de Business Club in korte tijd 500 leden van diverse achtergronden aangetrokken, variërend van ontwerpers en coaches tot psychologen en ondernemers.
Met als doel de verbinding tussen ambitieuze vrouwen te versterken, besloot de Business Club tot de lancering van een digitaal platform en app. Dit biedt leden de mogelijkheid om 24 uur per dag in contact te staan, kennis uit te wisselen en deel te nemen aan borrels, Talks en digitale expertsessies. Het platform fungeert als een besloten ruimte waar leden elkaar kunnen volgen, presenteren en contacten kunnen leggen, zowel één-op-één als in groepsverband.
Een opmerkelijke toevoeging aan het platform is "Bazaar A la Carte," waar leden aanvullende diensten kunnen afnemen, zoals fotoshoots, coachingprogramma's en stylingadvies, allemaal zorgvuldig samengesteld door Harper's Bazaar. Miluska van 't Lam, de Editor-in-Chief, benadrukt de historische rol van Harper's Bazaar als het eerste vrouwenmagazine ter wereld en de pioniersrol van de Business Club.
Ze is heel positief over de mogelijkheid voor professionele vrouwen om niet alleen contact te maken met gelijkgestemde individuen, maar ook toegang te krijgen tot speciaal samengestelde content, evenementen en inzichten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en stijl.
Van 't Lam kijkt ernaar uit dat andere internationale Bazaar-redacties hun voorbeeld zullen volgen, met Groot-Brittannië als het eerste land dat interesse toont.
Op deze speciale dag introduceert de Business Club drie op maat gemaakte memberships met bijbehorende aanbiedingen en tarieven. Een belangrijke stap voorwaarts in het vergroten van de kansen voor professionele vrouwen om wereldwijd met elkaar te Drie verschillende memberships.
Harper's Bazaar Business Club introduceert op Internationale Vrouwendag drie op maat gemaakte membershipsvormen met een bijpassend aanbod en fee. Er zijn verschillende mogelijkheden voor verschillende prijzen.