• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

SHEIN lanceert nieuwe 'evoluSHEIN X Anitta' collectie

sheinxAMSTERDAM - SHEIN lanceert nieuwe 'evoluSHEIN X Anitta' collectie met acht onafhankelijke modeontwerpers. Zij bundelen hun krachten voor een gedurfde collectie met oog voor community building en milieubewustzijn. De  online mode- en lifestyle retailer SHEIN heeft samengewerkt met de Braziliaanse popster en mode-icoon Anitta om hun nieuwe collectie, evoluSHEIN X Anitta, te lanceren. oor deze collectie heeft Anitta acht onafhankelijke ontwerpers uit het SHEIN X-programma geselecteerd.

Dit programma is bedoeld om onafhankelijke merken, artiesten en ontwerpers te ondersteunen. De collectie is een belangrijke mijlpaal binnen het evoluSHEIN by Design-initiatief, dat creatief talent wil versterken, inclusieve zelfexpressie wil bevorderen en duurzame innovaties stimuleert.

De collectie, bestaande uit 75 stuks, werd 3 september gepresenteerd tijdens een exclusieve bijeenkomst in New York en is nu verkrijgbaar. Het aanbod omvat jurken, tweedelige sets, rokken, bodysuits, tops en broeken. De evoluSHEIN X Anitta collectie combineert Anitta’s sprankelende stijl met de trendy designs van SHEIN, waardoor er een feestelijke collectie is ontstaan die geschikt is voor elke gelegenheid. Geïnspireerd door Anitta’s uitbundige persoonlijkheid, bevat de collectie diverse stoffen, gedurfde prints, strakke silhouetten en gewaagde uitsnijdingen.

"Met deze samenwerking wilde ik laten zien dat mode stijlvol, duurzaam en toegankelijk kan zijn, iets wat voor mij erg belangrijk is,” zegt Anitta. "Hoe we ons kleden, weerspiegelt wie we zijn. Het was fantastisch om met deze diverse groep ontwerpers te werken en de verschillende culturen en artistieke visies samen te brengen in een prachtige collectie. Ik wil dat mijn fans zich net zo vrij voelen om zichzelf uit te drukken als ik dat doe met deze ontwerpen."

De collectie bevat ontwerpen van acht onafhankelijke modeontwerpers van over de hele wereld, die de missie van SHEIN X ondersteunen om de kracht van creativiteit en design te vieren: Kaori Semaj (VS), Lauren Flagg (VS), Valeria Cortes (Mexico), Raúl Orozco (Mexico), Victor Manuel Fernández Fuentes (Spanje), Mel Dorey (VK), Maria Silva (Brazilië), en Jheni Ferriera (Brazilië).

Deze internationale groep ontwerpers is door Anitta geselecteerd om stijlen te creëren volgens het evoluSHEIN by Design-initiatief, waarbij ontwerpers hun creatieve visie realiseren met behulp van verantwoorde materialen en productieprocessen. Ook streeft de evoluSHEIN X Anitta collectie naar een circulaire mode-industrie.

Voor het eerst heeft SHEIN nieuwe generatie viscose materialen verwerkt in een wereldwijde collectie, waarbij 22 stijlen zijn vervaardigd met Regracell ® – een zachte, ademende vezel gemaakt van 50% gerecycled katoenafval. Bovendien bevat de collectie limited-edition items die zijn gemaakt van hergebruikt restmateriaal, dankzij SHEIN's samenwerking met Queen of Raw , toonaangevend in de circulaire economie.

Hun geavanceerde software maakt het mogelijk om hoogwaardig restmateriaal te vinden dat anders verloren zou gaan. Alle items voldoen aan de evoluSHEIN by Design Standard, wat inhoudt dat ze minstens 30% uit verantwoorde materialen bestaan. De uitgebreide maatvoering benadrukt inclusiviteit en body positivity, en alle artikelen worden verzonden in gerecyclede verpakkingen.

Ter gelegenheid van deze lancering zal SHEIN een financiële donatie doen aan Central Única Das Favelas (CUFA), een Braziliaanse non-profitorganisatie die Anitta vol passie steunt. SHEIN en Anitta willen hiermee bijdragen aan CUFA’s missie om kinderen, jongeren en bewoners van Braziliaanse favela's te ondersteunen door middel van sociaal-maatschappelijke programma’s.

De Central Única das Favelas (CUFA) is al meer dan 20 jaar actief in de Braziliaanse favela's, waar ze sociale integratie bevorderen via culturele, sportieve, educatieve en burgerschapsactiviteiten. CUFA is opgericht door Celso Athayde en is inmiddels actief in alle Braziliaanse staten en in 34 landen, met een hoofdkantoor in New York.

Tot de belangrijkste projecten behoren de Favela Cup en de Favela Innovation Expo. Tijdens de pandemie heeft CUFA meer dan 17 miljoen mensen ondersteund met donaties. In 2024 lanceerden ze het G20 Favelas-initiatief, een serie conferenties in 3.000 Braziliaanse favela's en 41 landen.