• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Campari: Een Iconische Likeur en DE Film in Cannes

CAMPARICampari, een wereldberoemde Italiaanse likeur, is bekend om zijn felrode kleur en bittere smaak. Het werd voor het eerst gemaakt in 1860 door Gaspare Campari in Novara, Italië. Zijn zoon, Davide Campari, speelde een cruciale rol in het laten groeien van het merk op internationaal niveau. De exacte formule van Campari blijft een goed bewaard geheim, maar het bevat een mix van kruiden, aromatische planten en fruit. Campari wordt vaak gebruikt in klassieke cocktails zoals de Negroni en de Americano. Het merk is ook beroemd om zijn opvallende marketing en kunstzinnige reclamecampagnes.

Op 19 mei 2024 presenteert Campari de Campari Cinémathèque tijdens een rodeloperfeest in Hyde Beach by Campari, gelegen aan de Boulevard de Croisette in Cannes. Dit evenement markeert Campari's derde jaar als officiële partner van het Festival de Cannes en introduceert de nieuwe wereldwijde campagne "We Are Cinema", die momenten uit het echte leven viert als opmerkelijke verhalen.

Tijdens deze avond wordt Hyde Beach omgetoverd tot een speciale evenementenruimte voor het 77e filmfestival, waar gasten en bekende gezichten centraal staan en de protagonisten worden van hun eigen verhaal. Bekende gasten zoals Adrien Brody, Victoria Justice, Paz Vega en vele anderen sieren de met sterren bezaaide gastenlijst. De avond bestaat uit een reeks "takes" die de gasten meenamen op een filmische reis door diverse thematische ruimtes.

DEZE FILMISCHE ERVARING IS EEN HEEL GEJUBEL OVER EEN FILM-VAN-EEN-FILM MAAR IS NATUURLIJK TEGELIJK EEN ENORM FEEST ... JE MOET WEL DOL OP AANDACHT ZIJN OM IN DEZE FILM MEE TE WILLEN SPELEN MAAR DAT ZIJN VEEL BEROEMDHEDEN... EN HET BETEKENT NATUURLIJK HELEMAAL NIET DAT IEDEREEN DIE ERGENS VAN CAMPARI GENIET METEEN ERGENS GEFILMD WORDT ... ALSJEBLIEFT NIET ...     

Take 1: Een rode loperwandeling met een lichtinstallatie die flitsfotografie nabootste, gefilmd door een cameraman en live gestreamd op plasmaschermen.
Take 2: Een fotocall in de Campari Bar voor een iconische Negroni of Campari Spritz.
Take 3: Een ervaring op een real-life filmset, waarbij gasten de hoofdrol speelden in een Campari-campagne.

Take 4: De unieke zintuiglijke wereld van de Campari Room, waar menselijke barmannen en kunstmatige intelligentie samenwerkten.
Take 5: Gasten namen de rol van regisseur op zich en bekeken de live gestreamde actie op de Director's Wall.
Take 6: Een 360 graden terras waar gasten nauwkeurig werden gefilmd door een robotachtige Bolt-camera tegen de achtergrond van de Croisette en de Middellandse Zee.

Take 7: Barmannen van topbars uit Milaan, Parijs, Madrid en Londen creëerden kenmerkende Campari-cocktails.
De avond eindigt met een feest waarbij de lichten dimmen, de camera's draaien en de muziek begint, wat zorgt voor een onvergetelijke nacht.

Julka Villa, hoofd Global Marketing van Campari Group, benadrukte de gedeelde passie voor film en creativiteit tussen Campari en het Festival de Cannes. Gasten krijgen de kans om de hoofdrolspeler van hun eigen verhaal te worden, onder het genot van een perfect vervaardigde Campari-cocktail. En die smaakt goed.

Campari, de iconische Italiaanse rode spirit, blijft een symbool van stijl en vakmanschap.

Opgericht in 1860 door Gaspare Campari en ontwikkeld door zijn zoon Davide, heeft Campari zijn unieke en meerlaagse smaak behouden door een geheime infusie van kruiden, aromatische planten en fruit in alcohol en water. De betrokkenheid van Campari bij het Festival de Cannes en de lancering van de "We Are Cinema" campagne benadrukken de voortdurende toewijding van het merk aan creativiteit en innovatie.

BEROEMDHEDEN OP HET FESTIVAL DE CANNES GENIETEN VAN EEN COCKTAIL VAN CAMPARI TUSSEN HET FILM MAKEN DOOR ...