• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Bella Hadid nieuwe mondiale ambassadeur van Chopard

bellahadid1Het Zwitserse horloge- en juwelenhuis Chopard kondigt met trots aan dat supermodel en ondernemer Bella Hadid is benoemd tot nieuwe mondiale ambassadeur van het familiebedrijf. De samenwerking viert de terugkeer van Bella Hadid op het internationale modepodium en is voor Chopard de start van een nieuw hoofdstuk.

Het toonaangevende Maison, opgericht in 1860, staat bekend om haar toewijding aan uitzonderlijk vakmanschap, duurzaamheid en ethiek. Dat klikt voortreffelijk met de nieuwe lange en slanke ambassadrice van Chopard. 

De gracieuze en bruisende persoonlijkheid van Bella Hadid is vastgelegd in zes prachtige foto’s. De campagne is toevertrouwd aan de fascinerende, creatieve visie van de befaamde Britse mode- en portretfotograaf Alasdair McLellandie eerder verantwoordelijk was voor enkele van Chopards meest iconische advertenties.

Bella poseert vol zelfvertrouwen voor zijn camera.

Met stijlvolle, eigentijdse looks straalt het supermodel haar schoonheid uit en belichaamt op natuurlijke wijze de elegantie en Joie de Vivre van de Haute Joaillerie, Ice Cube, Happy Hearts, Happy Diamonds, Happy Sport en Alpine Eagle collecties van Chopard.

Bella Hadid droeg in 2021 voor het eerst creaties van het Maison tijdens het prestigieuze Filmfestival van Cannes.