• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

De gast is koning – en de belangrijkste marketeer

HORECAVAMet de opkomst van platforms als Instagram, Facebook, TikTok en Google Reviews is een sterke online aanwezigheid onmisbaar geworden voor horecazaken. Gasten zijn niet langer alleen klanten; ze zijn ook je belangrijkste ambassadeurs. Of het nu gaat om een smaakvol gedekte tafel, een opvallend interieur, of zelfs de wc die een glimlach oproept – als het visueel aantrekkelijk is, nodigen gasten je uit in hun digitale wereld.

Zo helpt dit jou om je horecaconcept te verspreiden zonder dat je zelf een groot marketingbudget hoeft te hebben.

Met gasten verleid je gasten ... Net zoals vroeger de huiskamer om de tv werd ingericht, zo hebben social media de inrichting van veel horecazaken veranderd. Maar het gaat niet alleen om hoe het eruitziet, het gaat om de ervaring die je biedt. Je hoeft niet het nieuwste of duurste te hebben – het draait om wat je gasten willen delen. Een prachtige muur of perfect opgemaakt bord kan de trigger zijn om toekomstige bezoekers te inspireren. Gasten helpen zo je zaak bekender te maken, en in tijden van personeelstekort en lagere marges is die steun onmisbaar.

Instagrammable, maar vooral authentiek... Dáár gaat het om. Horecava biedt inspiratie om ‘Instagrammable’ concepten te ontwikkelen, van opvallend servies tot uniek design. Maar het is meer dan een trend; het gaat om het vinden van wat jouw zaak bijzonder maakt.

Gasten kijken online wat anderen ervaren hebben, en je kunt hun nieuwsgierigheid wekken met foto’s en filmpjes die de sfeer en kwaliteit van je zaak weerspiegelen.
Onderscheidend vermogen en het inspelen op de tijdsgeest zijn essentieel om online relevant te blijven. Horecava biedt tips daarvoor en er zijn exposanten die je kunnen helpen om die balans te vinden tussen visuele aantrekkingskracht en echte beleving. Van interieur tot terrasinrichting, alles draagt bij aan het verhaal dat je over de zaak via social media vertelt.

Reviews zijn de stem van de gast ... Wist je dat 83% van de gasten reviews leest voordat ze een reservering maken? Gasten delen hun ervaringen niet alleen op social media, maar ook via platformen als Google Reviews. Dit dwingt ondernemers om scherp te blijven: elke dag moet je kwaliteit leveren, want één negatieve ervaring kan online grote gevolgen hebben. Horecava helpt ondernemers om hiermee om te gaan en biedt oplossingen zoals systemen waarmee je makkelijk reserveringen en recensies kunt beheren.


Houd de liefde levend want online succes is als een relatie: het vraagt om aandacht, verrassing en inspelen op de behoefte van je gasten. Vertrouw niet alleen op de populariteit van vandaag, maar blijf vernieuwen. Denk aan The Avocado Show, die dankzij een populaire avocado-hashtag internationaal doorbrak. Toch bleek ook daar online roem vluchtig want om lang succesvol te blijven, moet je blijven investeren in kwaliteit en innovatie.

Of je nu grootse plannen hebt of kleine aanpassingen wilt doen, op Horecava vind je alles wat je nodig hebt om je zaak online én offline onweerstaanbaar te maken.

Horecava is sinds 1957 dé ontmoetingsplek voor professionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis slapen. De grootste vakbeurs voor de foodservice- en hospitalitybranche in Nederland trekt elke editie tienduizenden bezoekers. Op de beurs staan exposanten ingedeeld in categorieën als food & wine, fast casual, koffie & thee, interieur & design, en tech & dienstverlening.

Speciale aandacht gaat uit naar personeelsuitdagingen, innovatie en duurzaamheid. Bezoekers ontdekken de nieuwste trends en ontwikkelingen en halen inspiratie voor het nieuwe horecajaar.

HORECAVA 2025

VAN 13 T/M 16 JANUARI

THE PLACE TO BE VÓÓR EN DÓÓR HORECAPROFESSIONALS IN RAI AMSTERDAM