• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Legacy Book ter ere van 25 inspirerende vrouwen

  DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten - Er zijn tal van zeer inspirerende mannen maar vandaag komen er grandioze vrouwen voor het voetlicht. Hiermee willen wij respectvol de lancering van een koffietafelboek markeren zonder overdreven woke te willen 'doen'. Mastercard heeft de reizen van enkele van ‘s werelds meest inspirerende vrouwelijke leiders in kunst, sport, politiek, gastvrijheid, financiële diensten en daarbuiten samengebracht en een koffietafelboek onthuld,‘Blijvend nalatenschap – Ter ere van 25 visionairs om 25 jaar van onschatbare waarde te vieren’.
Het boek werd gelanceerd tijdens Vrouwenmaand 2023 en viert het 25-jarig bestaand van het gerenommeerde Priceless-platform van Mastercard, dat mensen al een kwart eeuw verbindt met hun passies.

Mastercard zet zich in voor het creëren van een meer rechtvaardige wereld voor iedereen en dit project markeert de nieuwste mijlpaal van het bedrijf in het ontsluiten van kansen en het vieren van de rol van vrouwen in de samenleving. Door de rol van deze pioniers te onderzoeken, wil het boek lezers inspireren om actie te ondernemen in hun eigen leven en gemeenschappen om de genderkloof te dichten en een meer inclusieve toekomst te creëren.

Het historische boek gaat over de reizen en impact van vrouwen, waaronder Hare Excellentie Dr. Aisha Bint Butti Bin Bishr, wereldwijde digitale magnaat, vice-voorzitter van de Emaar Development Board en voormalig oprichtend directeur-generaal van Smart Dubai; Nona Gaprindashvili, schaaklegende; Dr. Maya Morsy, voorzitter, Egyptische nationale raad voor vrouwen; Raha Moharrak, avonturier; Sarah Baydoun, oprichter en creatief directeur van Sarah’s Bag; Jessica Kahawaty, filantroop , ondernemer en model; Laila Mostafa Abdullatif, directeur-generaal van Emirates Nature-WWF; Valeriya Ionan, vice-minister voor Eurointegratie bij het ministerie van Digitale Transformatie en Naoko Yamazaki, astronaut en ingenieur, onder anderen.

“Dit boek is een waar liefdewerk voor ons geweest en een bewijs van de vrouwen die vooruitgang boeken en gemeenschappen over de hele wereld verbeteren. Het is onze hoop dat de verhalen in ‘Lasting Legacy’ lezers, ongeacht hun geslacht, zullen aanmoedigen om hun passies na te streven en een positieve impact op de samenleving te hebben, om toekomstige generaties te inspireren,” aldus Beatrice Cornacchia, senior vicepresident, Marketing en Communicatie, Oost-Europa, Midden-Oosten en Afrika, Mastercard.

‘Blijvend nalatenschap – laat ook de voortdurenden 'transformatiie'zien van het Priceless-platform van Mastercard waardoor het bedrijf een veranderende wereld van consumenten wil weerspiegelen.

Bron: AETOSWire